OAO Educassa 2019

Kun viimeisetkin jouluruuat on syöty ja sulateltu, voi aloittaa Educa-messujen odotuksen.

Messujen ohjelma on julkaistu ja se on entistä monipuolisempi. Näytteilleasettajia on yli 260 ja ohjelma on rakennettu yhdeksän eri teeman ympärille. Ohjelmaan ja esiintyjiin kannattaa tutustua etukäteen ja etsiä mielenkiintoisimmat tapahtumat. Messusivut on avattu osoitteessa: https://educa.messukeskus.com/. Sivuilla voi tehdä erilaisia hakuja päivämäärän, teeman, esiintyjän tai tapahtumapaikan mukaan. Hakutoiminto helpottaa ehdottomasti omien mielenkiinnonkohteiden hakemista ja päivän suunnittelua.

OAO:lla on tänäkin vuonna oma osasto ja se löytyy numerolla 6e30. Osastolla on tuttuun tapaan onnenpyörä ja mukana ovat kaikki valtakunnalliset yhdistykset AKOL, AO, SKO, SMOL, KSOLLI ja TOOL. Lisää osaston ohjelmasta tammikuussa.

Ammatillinen seminaari järjestetään lauantaina klo 13.20 salissa 203 teemalla #koulutusratkaisee – rautaisen ammattiosaamisen. Esiintyjinä ovat kansanedustajat Pilvi Torsti, Sari Multala, Tuomo Puumala sekä Veli-Matti Lamppu (AMKE), Petri Lempinen (Arene), Hannu Kemppainen (Business Finland) ja Nina Lahtinen (OAJ). Tilaisuuden juontaa Petri Rajaniemi. Tilaisuuden avaa OAJ:n puheenjohtaja Olli Luukkainen.

OAJ-risteily starttaa tuttuun tapaan lauantaina 26.1. klo 18.30 Länsiterminaalista. Mikäli et ole vielä varannut omaa lippuasi, varaaminen onnistuu osoitteessa:

OAJ ja Educa

OAO Educassa 2019