OAO Educassa 2019

Educa-messuilla oli osallistujia ennätysmäärä 18422 kävijää!

Ensi vuonna Educa täyttää 25 vuotta
Educa-messut järjestetään Messukeskuksessa seuraavan kerran vuoden kuluttua, 24.–25.1.2020. Tuolloin tapahtuma järjestetään jo 25:ttä kertaa.

OAO:n osastolla 6e30 oli vilkasta; karaokelaulua, onnenpyörän pyöritystä ja palkintoja ym. ohjelmaa mm. OAO:n eduskuntavaalitavoitteista. Osastolla olivat edustettuina kaikki valtakunnalliset yhdistykset AKOL, AO, KEA, SKO, SMOL, KSOLLI ja TOOL.

Ammatillinen seminaari järjestettiin lauantaina klo 13.20 salissa 203 teemalla #koulutusratkaisee – rautaisen ammattiosaamisen. Esiintyjinä olivat kansanedustajat Pilvi Torsti, Sari Multala, Tuomo Puumala sekä Veli-Matti Lamppu (AMKE), Petri Lempinen (Arene), Hannu Kemppainen (Business Finland) ja Nina Lahtinen (OAJ). Tilaisuuden juonsi Petri Rajaniemi. Tilaisuuden avasi OAJ:n puheenjohtaja Olli Luukkainen. Lue ammatillisesta paneelista OAJ:n sivuilta.

Katso OAJ:n sivuilta juttu Kaikille toisen asteen tutkinto – ”Koulupudokkuus on varmin tie työttömyyteen” ja video vaalipaneelista.

OAJ-risteily starttasi tuttuun tapaan lauantaina 26.1. klo 18.30 Länsiterminaalista.

OAJ ja Educa