Koulutuksen tila 2030 -eduskuntavaalitilaisuus 24.1.2023

OAO järjesti eduskuntavaaliehdokkaille ja puolueiden toimijoille suunnatun tilaisuuden 24.1.2023 Akavatalolla. Tilaisuudessa keskityttiin ammatillisen toisen asteen, ammattikorkeakoulutuksen, taiteen perusopetuksen ja vapaan sivistystyön koulutuspoliittisiin kysymyksiin. Esittelimme eri koulutusmuotojen ajankohtaisia asioita toimiston alustuksella ja täydensimme viestiä omien aktiivien kokemuksilla. Tilaisuudessa käytettiin myös runsaasti puheenvuoroja yleisön toimesta. Tunnelmaa luotiin musiikkiesityksillä. Saimme runsaasti positiivista palautetta erityisesti tavasta, jolla saimme avattua monenkirjavan kokonaisuutemme ja niiden tarpeet tulevaisuudessa.

Ohessa on linkki uudenmuotoiseen tiedotteeseemme, jossa kerromme OAO:n toiminnasta, hallituksen kokouksessa käsitellyistä aiheista ja tehdyistä päätöksistä. Tiedote lähetetään säännöllisesti hallituksen kokousten jälkeen alueiden toimijoille, OAO:n valtuutetuille ja OAO:n hallitustyöskentelyssä mukana oleville. Tämän lisäksi tiedote julkaistaan jatkossakin verkkosivuillamme.

Terveisin

Lauri Hietalahti
OAO:n puheenjohtaja

OAO tiedote 1-2023:

OAO tiedote 20230130

Tilaisuudessa esiintyivät Anna Ruotsala (entinen Villberg), sopraano ja Sanna Saarinen, haitari.

Esillä olivat OAO:n oma eduskuntavaaliesite ja OAJ:n eduskuntavaaliesitteet.

OAO eduskuntavaaliesite

Lisätietoja OAJ: https://www.oaj.fi/politiikassa/vaalit2023/