OAO on kokoustanut tiuhaan

OAO  hallituksen kokouksissa 21.-22.4. oli esillä mm. hallituksen kehysriihi, lähetekeskustelua käytiin opettajarekisterin perustamisesta ja järjestötoiminnan uudistamisesta.

Koulutusjohtaja Heljä Misukka kävi kertomassa OAO:n hallitukselle mm. kehysriihen tilanteesta, koronan jälkeisestä Exit Plan:stä ja monivuotisesta elpymistukipaketista.

Koulutuspolitiikan päällikkö Jaakko Salo päivitti koulutuspoliittisen selonteon tilannetta.

Koulutuspolitiikan päällikkö Nina Lahtinen piti lähetekeskustelun opettajarekisterin perustamisesta. OAJ on tehnyt pitkäaikaista vaikuttamistyötä vuodesta 2011 lähtien.

Erityisasiantuntija Tuovi Manninen kertoi jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskuksesta.

Puheenjohtaja Olli Luukkainen kävi puhumassa valtuustoryhmälle ajankohtaisia kuulumisia ja ammattijärjestötoiminnan uudistamisesta.

Heljä Misukka kävi kertomassa OAO valtuustoryhmälle ajankohtaisia koulutuspoliittisia asioita  mm. OAJ:n kärkitavoitteita kehyshiiressä ja koulutuspoliittisen selonteon tilannekuvaa sekä oppimisvajeesta koronatilanteessa.

OAO:n hallitus kokousti 4.5.  yhdessä OAO:n piirikokouksen ja valtuustoryhmän kanssa. Aamupäivällä käsiteltiin piirikokousasioita ja hyväksyttiin tilinpäätös ja tulevien vuosien taloussuunnitelma sekä OAO:n koulutuspoliittisten tavoitteiden päivitys. OAO:n hallituksen kertomus vuoden 2020 toiminnasta hyväksyttiin muutamin tekstitarkennuksin.

Iltapäivällä käsiteltiin valtuustoryhmän kanssa valtuuston asioita ja järjestötoiminnan kehittämistä.

OAJ:n valtuustossa 5.-7.5. jatketaan valtuustossa asioiden käsittelyä.

Hyvää toukokuuta ja äitienpäivää!