OAO:n kevään viimeinen kokous 2.6.

OAO piti kevätkauden viimeisen hallituksen kokouksen 2.6. Akavatalolla ja Pasi Repo sekä Minna Vakkuri OAJ:n toimistolta kävivät kertomasta Sivistan ajankohtaisesta neuvottelutilanteesta. OAO:n työryhmissä jatkotyöstettiin OAO:n eduskuntavaalitavoitteita OAJ:n toimiston asiantuntijoiden Hannele Louhelaisen, Eira Banin ja Tuovi Mannisen kanssa. Käytiin myös läpi OAO:n tulevaa syksyn eduskuntavaalien vaikuttamissuunnitelmaa sekä suunniteltiin tapaamisia kansanedustajien kanssa. Teija Golnick kävi kertomassa HyPe hankkeesta.

Kokouksessa kiitettiin kukkasin ja muistamisin väistyvää OAO:n puheenjohtajaa Helena Kahlia ja hallituksesta poisjääviä hallituksen varsinaisia jäseniä Tuovi Pasmaa, Susanna Puustista, Riitta Ristlakkia ja Jari Jokista. Hallituksesta jäi pois myös Tuire Arpalahti ja varapuheenjohtaja Leif Östman, jotka eivät päässeet kokoukseen.

Työskentely jatkuu elokuussa 16.8. jolloin on järjestäytymiskokous, jossa valitaan OAO:n varapuheenjohtajat ja työryhmät. Silloin kokoontuu OAO:n uusi hallitus.

Kiitämme lämpimästi erityisesti puheenjohtaja Helena Kahlia ja kaikkia hallituksen jäseniä ja hallitustyöskentelyssä mukana olevia ja toivotamme kaikille leppoisaa ja voimaannuttavaa kesää!